niedziela, 21 sierpnia 2016

Wyzwanie z Trusted Cosmetics tydzień 4


Witajcie Kochani!!
No i kolejny tydzień nadszedł zatem przede mną kolejne wyzwanie z serii Wyzwanie Trusted Cosmetics-opróżniamy nasze kosmetyczki. Dziś moja pielęgnacja ciała...zapraszam do czytania.


1.Adidas for Women, Vitality Shower Gel - żel pod prysznic z drobinkami 

Jak dotąd ten żel podbił moje serce. Jest świetny!! Idealnie nadaje się w upalne dni i po treningu, gdyż orzeźwia i ma piękny zapach. Polecam właśnie w okresie wakacyjnym.
2. Oriflame Nature Secrets złuszczający żel pod prysznic z kiwi
Pięknie pachnie i jest w sam raz do codziennego stosowania.


1.Linda Pure Flower mydło w płynie z ekstraktem z irysa
Ma ładny zapach i praktyczny pojemnik z dozownikiem. Konsystencja jest też fajna bo nie jest za gęsty ani za rzadki, po prostu w sam raz.


1. Avon Simply Delicate odświeżający płyn do higieny intymnej
 Ma ładny zapach. Delikatnie oczyszcza, przynosi ukojenie i neutralizuje nieprzyjemne zapachy. Bardzo dobry do codziennego stosowania.


1. Adidas, Climacool, antyperspirant dla kobiet
Ma ładny delikatny zapach. Nie robi białych śladów. Chroni dobrze przez kilka godzin.
2.Fa Sport Ultimate Dry antyperspirant w sprayu dla kobiet
Ma bardzo ładny intensywny zapach. Dobrze sprawdza się  podczas ćwiczeń. Jest długotrwały.
3. Rexona Invisible Aqua antyperspirant w sprayu dla kobiet
Nie robi plam, ale niestety słabo chroni przed poceniem. Neutralizuje nieprzyjemny zapach, ale nie jest długotrwały. No nie kupie go już drugi raz.



1.Joanna Sensual żel do golenia dla kobiet
Żel jest gęsty, bardzo wydajny o kolorze jasno-żółtym o ładnym delikatnym zapachu. Dobrze rozprowadza się po skórze. Nie powoduje podrażnień ani uczuleń. Skóra po goleniu jest miękka, gładka. 
Oczywiście do tego maszynki do golenia...tu akurat pokazałam jednorazówki.



1. Garnier Body intensywna pielęgnacja mleczko do ciała
Ma piękny zapach, idealnie się wchłania nie pozostawia tłustej skóry. Super nawilża skórę, nawet tą bardzo suchą.
2. AVON Skin So Soft Skindisiac balsam do ciała
Jest wydajny, ma intensywny słodkawy zapach, który długo utrzymuje się na skórze, Po nim skóra jest miekka i miła w dotyku.
3, Venus balsam do ciała
Ładny zapach, szybko się wchłania, a skóra cieszy się nawilżeniem przez cały dzień. Jestem z niego zadowolona.

To już koniec moich kosmetyków do ciała, znacie może coś z tych produktów??
Pozdrawiam:)


23 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten złuszczający żel z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny i ma piękny zapach...to akurat jest kiwi, są również inne zapachy dostępne w oriflame...polecam

      Usuń
  2. Moja cera jest bardzo dziwna i kosmetyki z Avon'u mnie uczulają. Sama korzystam z maszynek jednorazowych, bo nie lubię zapachu skóry po kremach do depilacji i zostawionych włoskach po woskach do domowych zmagań. Więc w moim przypadku albo jednorazowe maszynki, albo wizyty u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne mleczko z Garniera tylko czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty, wcześniej ich nie znałam, ale być może przy kolejnych zakupach wypróbuję coś od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze u Ciebie ten sam dezodorant co u mnie:) Jak dla mnie Rexona jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. O widze zel z adidassa :)
    dodaje i zapraszam !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-trustedcosmetics-4-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cenię sobie kosmetyki do depilacji Joanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam pierwszy raz ten kosmetyk i okazał się rewelacją:)

      Usuń
  8. Całkiem ciekawa kolekcja kosmetyków :D Uwielbiam wszystkie balsamy firmy Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tak patrząc na Twoją pielęgnację uświadomiłam sobie o ilu rzeczach zapomniałam napisać.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi mydła w płynie z Biedronki lubią przesuszać dłonie.
    Kiedyś miałam żel z Adidasa i był spoko. Pamiętam, że bardzo dobrze się pienił :)
    Zapraszam na mój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie bardzo dobrze się pieni i na dodatek ślicznie pachnie ten żel...z miłą chęcią wpadne:)

      Usuń
  11. Nie używałam chyba żadnego z tych kosmetyków. Ciekawa kolekcja! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żel pod prysznic z kiwi musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń