piątek, 20 października 2017

Bielenda Make-up Academie lift - Liftingujący fluid nawilżający.

Witajcie
Ostatnio w komentarzach pytałyście się o podkłady z Bielendy a konkretnie o Make-up Academie lift. A więc dziś przychodzę do Was z recenzją tych oto podkładów. Zapraszam zainteresowanych!!!


opis
Liftingujący fluid nawilżający marki Bielenda z serii Make-Up Academie poprawia wygląd cery, która w wyniku starzenia i czynników zewnętrznych utraciła swój naturalny blask i młodzieńczy wygląd. Połączenie pigmentów kryjąco - korygujących oraz odmładzających składników aktywnych takich jak: witamina E, kwas hialuronowy i biosfery retinolu, daje efekt promiennej, aksamitnie gładkiej i jednolitej cery. Bogata formuła Serum+ dba o cerę, wspomaga ją w walce z oznakami starzenia, wyrównuje koloryt, kryje niedoskonałości, przebarwienia i drobne zmarszczki.
 Stosowanie: Fluid równomiernie nanieść na skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Cena: około 20zł




Fluid nr 1 naturalny i 3 karmelowy kupiłam na promocji za jakieś 17zł, aby wypróbować, bo dużo kobiet poleca firmę Bielenda, a więc i ja chciałam ją przetestować. Bo kilkukrotnym użyciu byłam zachwycona, a wczoraj skończyła się promocja -49/55% w Rossmannie i na niej właśnie kupiłam kolejną tubkę o numerze 1(bo mi się skończył) oraz 0 - jasny. Fluid nr 1 oraz 0 sprawdza się u mnie świetnie, obydwa odcienie idealnie sprawdzają się na mojej jasnej cery. Niestety nr 3 karmelowy jest odrobinę za ciemny jak dla mnie. Ma eleganckie opakowanie ze szkła, z konkretną pompką. Ma śliczny zapach, trochę pudrowy, ale nienachalny. Ma kremową konsystencję, więc jest dość wydajny. nie spływa przy nakładaniu i jest bardzo lekki.. Aplikacja jest bardzo łatwa - ja nakładam go opuszkami palców, a czasem pędzlem. Podkład na twarzy wygląda bardzo świeżo, a skóra nie wygląda na zmęczoną. Po nałożeniu przepiękny efekt wygładzenia, rozświetlenia i krycia.
Zalety 
- Ładna butelka
- wygodne dozowanie.
- Bardzo wydajny.
- Przyjemny, delikatny zapach
-cena
- naturalne, satynowe wykończenie
- lekki
- łatwo dostępny
- trwały
- wyrównuje koloryt 
- dobrze kryje
- świetnie się rozprowadza


Jakie podkłady Wy polecacie?? Piszcie w komentarzach. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Może to nie podkład ale krem CC z Bell ;) daje naturalny efekt i ładnie wygląda na skórze. Z bielendy nie miałam ale fajne ma te bazy w perełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie używałam tych podkładu, ale za to uwielbiam ich maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń