niedziela, 27 listopada 2016

Moje nowości listopadowe!!

Witajcie!!
Dawno nic nie publikowałam, ponieważ nie miałam na to czasu, gdyż natłok materiału w liceum mi na to nie pozwalał. Ale mam chwilę czasu i chciałabym się z Wam 'pochwalić' moimi nowościami jakie nabyłam w listopadzie. Zainteresowanych zapraszam do czytania :)



1. Zamówiłam na allegro tą paletkę i zapłaciłam za nią ok 20 zł (razem z przesyłką).
Paleta zawiera 12 matowych cieni. Zróżnicowana intensywność cieni pozwala na wykonywanie przy jej użyciu zarówno delikatniejszych makijaży dziennych jak i zdecydowanie mocniejszych i wyrazistych makijaży wieczorowych. Cienie są dobrze napigmentowane. Dobrze się nakładają na powieki. Wytrzymują na powiekach w niezmienionym stanie przez cały dzień.

2. Wibo 3 Steps to perfect face paleta do konturowania twarzy, zestaw light
Paleta składa się z 3 elementów; 
- Rozświetlacz nadający złocisty blask
- Bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu
- Róż można uzyskać subtelny odcień promiennych policzków 
Plusy;
- cena
- dobra pigmentacja
- bronzer w pięknym chłodnym odcieniu, idealny dla jasnej cery
- przyjemny pastelowy róż, odcieniem przypomina Orgasm Narsa 
- opakowanie z lusterkiem

Minusy; 
- bronzer sypie się

3. Makeup Revolution kremowa pomadka do ust
Pomadka jest odcienia Nude. Daje piękny efekt ,ma kremowa konsystencje, dobrze rozprowadza się na ustach, nie wysusza.
Plusy;
- mocna pigmentacja,
- nawilża,
- kremowa,
- łatwa w aplikacji,
- długotrwała
- cena
Minusy
- trudna dostępność


4. AVON Modern Romance Ideal LuminoS
Pudry są  bardzo miękkie, osypują się i bardzo mocno są napigmentowane, wystarczy odrobina na pędzel by uzyskać kolor na buzi, dlatego trzeba uważać by nie zrobić sobie nim plam, bo o to bardzo łatwo w przypadku tego produktu. Kolory są dobrze dobrane i ładnie wyglądają na buziKolory różowe są takie rześkie, zdrowe, bardzo dziewczęce, jednak ciepły kolor bronzera ni jak nie nadaje się do typowego konturowania twarzy, możemy nim jednak lekko opalić sobie twarz.

Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. sporo dobrego, bardzo lubię tę paletkę do konturowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie są swietne bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie ten sam kolor pomadki z Mur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobroci :) Zastanawiam się, czy nie kupić palety do konturowania Wibo... Twój opis bardzo mnie zachęcił do tego, szczególnie, że bronzer jest dla bladolicych.
    Nominowałam Cię do LBA, po szczegóły zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie paletki do konturowania. Mam podobną, ale ze sleek.

    OdpowiedzUsuń