czwartek, 19 stycznia 2017

Pielęgnacja ciała - peeling, masło "Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 6632213326"

Witajcie
Wiele kobiet dba o ciało pielęgnując je wszelkimi balsamami, peelingami, masłami, kremami do ciała, aby je m.in nawilżyć, ujędrnić czy zregenerować. Oto moje dwie propozycje:


1. Delia Cosmetics Argan Care regenerujący peeling do ciała





Opis i skład


POJEMNOŚĆ:250
PRODUKT DO CIAŁA:PEELING
W SKŁADZIE:OLEJEK ARGANOWY
Regenerujący peeling do ciała z olejem arganowym złuszcza martwy naskórek oraz wygładza skórę, przywracając jej blask i świeżość. Pielęgnacyjne składniki aktywne pobudzają mikrokrążenie skóry i regenerują.
Olej arganowy – nawilża i ujędrnia, przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i sprężystość.
Olej słonecznikowy – wzmacnia barierę lipidową skóry i chroni przed utratą wilgoci.
Witamina E – neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników.

Sposób użycia:Używać raz w tygodniu na zwilżoną skórę. Masować do częściowego lub całkowitego rozpuszczenia drobinek soli. Następnie spłukać. Po osuszeniu skóra nie wymaga stosowania balsamu do ciała.


Moja opinia
Peeling miałam jako dodatek w gazecie Glamour i jestem z niego zachwycona. Ma delikatny ładny zapach. Zawarte w peelingu składniki pielęgnujące m.in olejek arganowy dostarczają skórze optymalnej dawki nawilżenia i odżywienia Już po pierwszym zastosowaniu ciało jest dobrze nawilżone, wygładzone i zrelaksowane. 
+ fajnie nawilża ,

+ nie muszę po nim używać balsamu

+ doskonale złuszcza
+cena
+zapach
+gruboziarnisty
+nie pieni się
- niestety nie jest wydajny szybko mi się kończy

2. Avon  Planet Spa regenerująco - ujędrniające masło co ciała




Opis i skład
Regenerująco - ujędrniające masło do ciała. Masło zawiera ekstrakt z kolumbijskiej kawy, który odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna


Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Stearic Acid, Mineral Oil, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, PEG-100 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Phenoxyethanol, Carbomer, Cetyl Alkohol, Disodium EDTA, Choleth-24, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Potassium Hydroxide, Ceteth-24, Pyrus Malus Fruit Extract, Urea, Vitis Vinifera Fruit Extract, Glucosamine HCL, Algae Extract, Yeast Extract, Coffea Arabica Seed Extract, Sorbitol, Humulus Lupulus Extract, Sodium PCA, Glycine Soja Lipids, Hydrogenated Lecithin, Tilia Cordata Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Arginine, Glycine, Proline, Xanthan Gum.


Moja opinia
Masło ma fajną, gęstą konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się na ciele, dość szybko wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki. Po użyciu skóra wygląda na zdrowszą i jędrniejszą. Jest mocno nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku.
+ zapach
+konsystencja
- mało wydajny
- cena

A Wy czego używacie do pielęgnacji ciała? Chętnie przetestuje nowe, piszcie w komentarzach swoje propozycje :)

"Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 6632213326"

4 komentarze:

  1. Peeling z ręki to chętnie przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor ma ten peeling 😊
    Masło avon miałam i lubiłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Z serii Planet Spa znam jedynie maski do twarzy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń