piątek, 6 października 2017

Huda Beauty Liquid Matte - Matowa płynna szminka

Hejka
Dziś przychodzę do Was z nową szminką jaką kupiłam - Huda Beauty Liquid Matte Matowa płynna szminka i konturówka do ust. Ja kupiłam wersje Venus  nr #367193 można zakupić sephora



Pomadka w płynie Huda Beauty o matowym, ale nie suchym wykończeniu.  Charakteryzujący się intensywnymi, trwałymi kolorami. Idealne wykończenie makijażu dziennego i wieczorowego. Precyzyjny aplikator pozwoli prefekcyjnie podkreślić kształt twoich ust, przyciągając spojrzenia. Dodatkowym atutem jest bardzo ładne opakowanie. Huda Beauty to marka pokochana przez tysiące na całym świecie.  
Komfort aplikacji idzie w parze z nawilżaniem ust. Lekka formuła powoduje małe zużycie produktu. Po 30 sekundach od nałożenia wykończenie zmienia się na matowe.


. Szminka jest płynna i bardzo trwała. Nietłusta, szybkoschnąca konsystencja daje idealny mat. Nie wysusza ust. Żałuję, że kupiłam tylko jedna pewnie się skuszę również na inny kolor ,chociaż jest dość kosztowna (jak wszystkie produkty Huda Beauty). Ale warta swojej ceny! Trzeba nauczyć się ją odpowiednio nakładać, ponieważ jest tak trwała, że ciężko ją zmyć. Wydaje mi się, ze nawet  lekko powiększa usta i zdecydowanie je uwydatnia. Ja dokupiłam do szminki konturówkę w tym samym kolorze i razem dają świetny efekt. Ma ładne opakowanie (bo naprawdę i pudełko, i samo opakowanie z mrożonego szkła są piękne). 
A Wy jakie szminki polecacie??  Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Kolor faktycznie jest piękny, nie wiem tylko czy na produkty do ust byłabym w stanie wydać dużo :P

    OdpowiedzUsuń