środa, 15 listopada 2017

Pielęgnacja - Farmona oraz Bambino

Witajcie kochane!!
W dzisiejszym poście przychodzę do Was z zestawem do pielęgnacji ciała.  Nie rozpisując się zapraszam do dalszej części oraz zapraszam https://www.instagram.com/_beautifull_look/


Farmona, Sweet Secret "migdałowa fantazja"(olejek do kąpieli i pod prysznic + masło do ciała) 
Dostałam go jakiś czas temu, ale przypomniałam sobie o nim dopiero kilka dni temu - a właśnie skończył mi się żel pod prysznic i chciałam iść już kupić, ale już nie muszę heh...Zapach jest przepiękny, słodki, migdałowo-ciasteczkowy. Olejek do kąpieli ma pojemność 500 ml, masło 200 ml. 

 Migdałowy olejek do kąpieli i pod prysznic to delikatna piana o zniewalającym zapachu odświeża i zmysłowo pieści ciało, dodaje energii i witalności oraz pobudza do działania, zapewniając doskonały nastrój.

Migdałowe masło do ciała doskonale pielęgnuje skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd, a zniewalająco słodki zapach pobudza i zachwyca zmysły, zapewniając doskonały nastrój.



 Bambino
 Wszystkim nam znana marka Bambino. W mój skład wchodzą : krem ochronny. chusteczki oraz oliwka.

Oliwka Bambino 
Oliwka pielęgnacyjna jest szczególnie łagodnym produktem przeznaczonym do codziennej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry niemowląt i dzieci. Oliwka produkowana jest w oparciu o wysokogatunkowy olej roślinny z dodatkiem stabilizowanych NNKT (witaminy F), dlatego skutecznie chroni delikatną skórę przed podrażnieniami i przesuszeniem oraz sprawia, że jest ona odpowiednio nawilżona i natłuszczona. 



Myślę, że jest to produkt uniwersalny i wszechstronny. Można używać do kąpieli, do natłuszczenia suchych partii skóry, jako balsam, jako dodatkowe nawilżenie włosów, jako domowe spa lub zwykły balsam. Ja osobiście używam ją na włosy...jakieś 20-30 min przed umyciem nakładam ją od połowy, a najwięcej na końcówki. Później dokładnie spłukuje, myję szamponem i nakładam maseczkę. Jestem zachwycona efektem, nie spodziewałam się aż takiego rezultatu...moje włosy są miękkie pachnące i pięknie lśnią, ja mam ogółem suche włosy, ale ta oliwka doskonale je natłuszcza...zakochałam się już zużyłam całą buteleczkę i idę kupić następną polecam!!!

Krem ochronny 
Krem ochronny jest szczególnie delikatny produktem do codziennej ochrony wrażliwej skóry niemowląt i dzieci. Dzięki zawartości tlenku cynku, talku i olejów mineralnych zapobiega powstawaniu stanów zapalnych oraz skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia skóry. Tlenek cynku dodatkowo sprawie, że krem chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych: wiatru, zimnego i suchego powietrza oraz promieni słonecznych (faktor 4). Nie zawiera konserwantów ani barwników.



Uważam, że to jeden z tych uniwersalnych kremów typu Nivea które zawsze trzeba mieć w swoim domu "na wszelki wypadek". Kiedy skończy się nam krem do twarzy, balsam do ust, krem do rąk, balsam do ciała a nawet serum na końcówki włosów, zawsze możemy użyć w tej roli kremu Bambino i będziemy super-zadowolone z efektów.

Chusteczki dla niemowląt
 Delikatne chusteczki Bambino przeznaczone są do pielęgnacji niemowląt już od pierwszych dni życia. Dzięki nowej recepturze, która nie zawiera alkoholu, delikatnie oczyszczają, chroniąc przy tym skórę przed wysuszeniem. Nie powodują podrażnień.


 Bardzo fajne chusteczki, odpowiednio nawilżone. Dobrze zmywają wszelkiego rodzaju zabrudzenia z z całego ciała. Ja osobiście nie mam dzieci, a więc używam tych chusteczek do demakijażu oraz oczyszczania twarzy.  Zapach jest bardzo ładny. Są delikatne, nie uczulają ,ani nie podrażniają skóry. 

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Nie lubię oliwek, ale produkty z Farmony chętnie bym wypróbowała :) Uwielbiam słodkie zapachy!

    OdpowiedzUsuń