środa, 8 listopada 2017

Moja pielęgnacja rzęs

Witam 
W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją odżywek do rzęs...z Eveline Cosmetics oraz z Wibo. Zapraszam


 1. Eveline Cosmetics, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1

Opis
 Eveline Advance Volumiere skoncentrowane serum do rzęs 3w1 to zaawansowana technologia dla piękna rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany Bio Restore Complex gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
 

W skład serum skoncentrowanego do rzęs 3 w 1 Eveline wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- Bio Restore Complex zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu,
- kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs,
- D - pantenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.



Moja opinia
Serum jako aktywator wzrostu rzęs hhh...raczej nie działa. Ja zaczęłam go używać pod tusz jako bazę i jestem zachwycona efektem. Zauważyłam, że znacznie rzadziej wypadają rzęsy. Serum dobrze współgra z tuszami, przedłuża ich trwałość, rzęsy są wyraźnie dłuższe i pogrubione. Trzeba jednak uważać, aby nie pomalować tuszem za szybko bo się rzęsy skleją, ani nie za późno bo serum zaschnie i rzęsy będą sztywne i ciężko będzie nałożyć tusz. Po nałożeniu serum wystarczy chwilkę poczekać i malować tuszem. 

2.Wibo Vitamin Your Lashes
  
Opis
 Odżywka do rzęs 2 w 1 marki Wibo. Opakowanie składające się z dwóch tubek, w każdej z nich ukryta formuła o innym działaniu. Jedna odpowiedzialna za wzrost, druga za rewitalizację. Dzięki czemu przywrócisz blask zniszczonym rzęsom, zregenerujesz, pobudzisz wzrost i zagęścisz rzęsy.
- Formuła odpowiedzialna za wzrost posiada provit-II - wit. A, EH, B5 i B8 oraz kwasy omega-6 i omega-3.
- Druga strona odżywki zapewnia rewitalizację, wygładzenie i nawilżenie, za sprawą aktywnego składnika Chydraxan CH, który intensywnie nawilża strukturę włosa.



 Moja opinia
Odżywkę używam codziennie wieczorem przed snem(tak już się przyzwyczaiłam i robię to automatycznie).  Po jakimś czasie zauważyłam, że rzęsy odżywiły się w znacznym stopniu.. Stały się dłuższe, gęstsze i miękkie. 
Plusy:
-Rzęsy są bardziej podkręcone
- Ładniej wyglądają po pomalowaniu tuszem
- Delikatnie dłuższe i gęste



Polecam te odżywki nie są drogie warto przetestować....A Wy jakie polecacie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz