niedziela, 5 listopada 2017

Miss sporty kontra Lovely

Witajcie
W dzisiejszym poście chciałabym porównać dla Was puder brązujący z Miss sporty z pudrem brązujący z  Lovely + kilka rad dotyczących konturowania twarzy. Nie przedłużając zaczynamy...
 



Pierwszy puder to : 
Miss Sporty, Tan Up Your World Bronzing Powder The Hawaiian Collection 
Nową hawajską serią Tan Up Your World możesz uzyskać opaleniznę bez szkodliwych skutków promieni słonecznych i przez cały rok! Aplikuj na czoło, kości policzkowe, brodę, nos i dekolt i wyglądaj, jakbyś wróciła z wakacji na Hawajach.
Cena; ok 20zł/ 17.1g
Dostępność; Rossmann


Ja posiadam odcień 010 Hawaiian Flower jest to niestety ciepły odcień i na mojej jasnej karnacji wygląda pomarańczowo.  Również minusem dla mnie są brokatowe drobinki zawarte w pudrze. Po za tym nie mam do niego zastrzeżeń.
niedrogi,
+ogromne ładne i solidne opakowanie 

+wydajny,
+dobrze się rozciera,
+dobrze współpracuje z podkładem i pudrem ryżowym,
+nie zapycha,
+nie znika w czasie odciskania bibułką sebum z twarzy.

 Wady
-pomarańczowy odcień
-krótko utrzymuje się na twrzy
- brokatowe drobinki

Drugi puder to; 
Lovely Puder Brązujący do Twarzy i Ciała 
 Czekoladowy, matowy puder brązujacy do twarzy i ciała z ekstraktem z nasion kakao. Zapewnia efekt naturalnej opalenizny. Pielęgnuje skórę twarzy i maskuje niedoskonałości. Bardzo drobno zmikronizowane pigmenty gwarantują komfortową i równomierną aplikację. Formuła zawiera Nanocacao o działaniu głęboko relaksującym, które w połączeniu z przyjemnym czekoladowym zapachem sprawia, że stosowanie tego pudru jest czystą przyjemnością.
 Bronzer dostępny w dwóch kolorach: Milky Chocolate oraz Deep dark Chocolate

Posiadam odcień Deep dark Chocolate
Kupiłam go, bo skusił mnie wygląd tego pudru i piękny zapach. Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie.  Na szczęście nie staje się pomarańczowy i jest matowy, a tylko taki lubię. Bardzo wydajny, opakowanie śliczne i wygodne. Dobrze się rozprowadza . Jestem z nim zakochana.
Zalety
+ piękny zapach
+ wydajny
+ ładne opakowanie
+ cena
+ nie jest pomarańczowy
+ dobrze się nakłada
+ pigmentacja 
Wady
-mało trwały (ale bardzo mi to nie przeszkadza)



 
Podsumowując;
Po porównaniu zdecydowanie wybieram puder z Lovely, chociaż ten z Miss sporty może być dobry w letnie upalne dni (jak się trochę opale), bo jak na razie do mojej jasnej karnacji nie jest dobry.
 

Kilka zasad dotyczących używania bronzera:
  1. - podczas modelowania twarzy pamiętaj, że kosmetyki jasne uwypuklają, a ciemne nadają głębi i wyszczuplają;
  2. - puder brązujący wyszczupla wybrane partie twarzy i nadaje delikatny opalony odcień skórze;
  3. - bronzer w połączeniu z rozświetlaczem daje efekt trójwymiaru i naturalnego wyglądu;
  4. - przed modelowaniem twarzy, skóra powinna być odpowiednio przygotowana - nawilżona a wszelkie niedoskonałości skorygowane;
  5. - unikaj bronzerów które mogą cię postarzeć (zazwyczaj są to bronzery w kolorze ceglanym);
  6. - nie przesadzaj z nadmiarem;
  7. - kolor bronzera powinien imitować twoją własną opaleniznę;
  8. - dobry bronzer możemy poznać po tym że nie zatyka porów, delikatnie rozświetla, po jego użyciu twarz wygląda na zdrową i opaloną, nie wysusza skóry, nie daje efektu maski i nie powoduje smug i plam;
  9. - jeśli masz tłustą cerę przed nałożeniem bronzera nałóż odpowiednią bazę;
  10. - zaopatrz się w odpowiedni pędzel do nakładania sypkich bronzerów - to znacznie ułatwi ci pracę;
Jak dobrać kolor bronzera:
  • - Brunetka - do tego typu urody opalenizna pasuje najbardziej więc śmiało można nakładać bronzer na całą twarz. Jasne kolory doskonale rozświetlają a ciemniejsze przyciemniają. Dobór koloru nie stanowi dużego problemu. Zazwyczaj dobieramy go o dwa tony ciemniejszy od koloru skóry ale nie jest to regułą.
  • - Blondynka - najodpowiedniejszym kolorem bronzera będzie morelowy brąz lub chłodniejszy kakaowy odcień;
  • - Szatynka - herbaciany lub terakotowy brąz to idealne kolory bronzera a także te które posiadają w sobie drobinki nadające połysk;
  • - Ruda - kolory takie same jak dla Pań noszących blond włosy; 
A Wy jakich brązerów używacie i jakie polecacie...chętnie przetestuję inne.??? Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Mam bronzer lovely i jestem zadowolona z tego jak wygląda na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń