poniedziałek, 18 lipca 2016

Pielęgnacja okolic oczu


 Dziś o dwóch produktach do pielęgnacji okolic oczu.
1. Collagen Eye Zone Mask -  kolagenowe płatki pod oczy, dostępne w Rossmannie
Ta maseczka jest w formie materiałowych płatków, nasączonych płynem. W opakowaniu jest 30 sztuk , czyli 15 par = 15 użyć ;) Opakowanie ma szczelne zamknięcie, dzięki któremu po otwarciu płatki nie wysychają, dopiero jakoś po 15 min kontaktu ze skórą zaczynają schnąć.Cena to jakieś 6 zł, więc nie spodziewałam się zbyt dużych rezultatów. Jednak po użyciu okazało się, że są wspaniałych wybawieniem,delikatnie chłodzą, koją, przynoszą ulgę skórze po ciężkim dniu. Mają przyjemne działanie na zasinienia - faktycznie widać, że coś dobrego po ich użyciu się ze skórą dzieje. Trzymam je na skórze jakieś 10-15 min po ściągnięciu delikatnie wklepuję.
Nie uczuliły mnie ani nie spodowały żadnych przykrych niespodzianek.Polecam!! Po przetestowaniu nawet kupiłam paczkę mojej mamie;)
2. Anew Clinical Infinite Lift - podwójny program liftingujący okolice oczu.  
Dwufazowy lifting okolic oczu stworzony specjalnie dla potrzeb górnej i dolnej powieki. Produkt jest godny polecenia. Krem mamy w dwóch komorach. Stosujemy go pod oczy oraz na powiekę. Można go nakładać pod makijaż. Kupiłam go mojej mamie i po regularnym stosowaniu zauważyłam u niej,że zdecydowanie poprawił wygląd skóry wokół oczu, zmarszczki są mniejsze a skóra bardziej napięta. Cena jak na tak rewolucyjny krem też jest niska na promocji można go zdobyć za ok 40 zł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz